به تک نیاز خوش آمدید

قیمت انواع جک آرام بند درب ورودی

قبل از اینکه بخواهیم قیمت انواع آرام بند درب را شرح دهیم باید با انواع درب آشنا شوید.

به صورت کلی سه نوع درب ورودی داریم

  1. درب ورودی آهنی با قفل برقی
  2.  درب ورودی آهنی با قفل های معمولی
  3.  درب ورودی چوبی به سرقت و درب سرویس بهداشتی

قیمت آرام بند درب ورودی با قفل برقی

فنر قفل های برقی بسیار محکم تر است دست و نیاز داریم جک درب ورودی  قوی و ترجیحاً سه سرعت نصب نمایید تا توان بستن درب با کمترین صدا را داشته باشد.
آرام بند درب سه سرعته در بازار ایران توسط برند های محدودی ارائه می شوند از جمله برند ژاپن nhn که با گارانتی طولانی مدت و البته قیمت بسیار بالا نسبت به آرام بند درب 2 سرعته  این محصول در دسترس می باشد.
آرام بند های سه سرعته  امروزه پرفروش ترین آرام بند برای درب های دارای قفل برقی می باشد زیرا اگرچه قیمت خرید اولیه آنها بالاتر است ولی ضربه نهایی که این آرام بند ها قفل وارد می نمایند خیال شما را از بابت امنیت و چفت شدن قطعی درب راحت میکند.

قیمت انواع جک آرام بند درب ورودی

نصب آرام بند بر روی درب های خاص

در بعضی از مواقع فرم بالای در به شکلی است که امکان نصب آرام بند را به ما نمی‌دهد. مثلاً در های هلالی شکل و نیم دایره و همچنین در بهایی که چهارچوب بالا را ندارند و بر روی آنها نیزه و یا فرفورژه نصب شده است امکان نصب آرام بند را ندارند. این مجموعه با بهره گیری از تجربه بالا کارشناسان کارآزموده و تحلیل انواع درب امکان تصحیح درب آهنی با تغییرات جزئی را فراهم آورده تا با هزینه اندک بتوانید فرم بالای درب را اصلاح نمایید و جک آرام بند مناسب را برای در خریداری کنیم.

آرام بند درب ورودی با قفل معمولی

 اگر درب شما درب آهنی می باشد ولی قفل آن از نوع قفل های آیفون ای قدیمی که با یک زنجیر مگنت کشنده متصل است می باشد نیاز نیست به اندازه یک آرام بند ۳ سرعته هزینه نمایید.
  با خرید آرام بند دو سرعته قوی مثلاً برند کینگ کره به آسانی می توانید در را با خیال آسوده و با صدای کم ببندیم.
توجه داشته باشید اگر در دراز مدت دست تغییر قفل روی درب و تبدیل آن به قفل برقی را دارید توصیه می‌کنیم از ابتدا آرام بند ۳ سرعته خریداری نمایید تا پس از تغییر قفل نیاز به تعویض مجدد جک آرام بند نباشد.

آرام بند درب سبک درب ضد سرقت و درب چوبی اتاق

برای دربهای  حقوق در واقع در پای زیر ۶۰ کیلو مناسب می باشند یکی از بهترین آرام بند ها آرام بند ریوبی ژاپن می باشد این آرام بند از نظر میزان تردد یکی از پرترددترین  آرام بندهای موجود در بازار می باشد و علاوه بر آن کیفیت و قیمت بسیار رقابتی را ارائه می دهد.

قفل ریموتی اتاق مدیر

 اگر شما این آرام بند را بر روی درب ورودی یک شرکت نصب میکنید می توانید همزمان با خرید آن قفل ریموتی اتاق مدیر شرکت رانیز خریداری نمایید تا علاوه بر بهره مندی از خرید همزمان دو محصول و تخفیف ویژه آن از رفاه بسیار بالا برخوردار شوید.
به این صورت که با مراجعه ارباب رجوع و با فشار دادن ریموت در باز میشود و با خروج ارباب رجوع آرام بند در را می بندد.

قفل ریموتی اتاق مدیر

لب به لب نمودن در با استفاده از آرام بند

حال در بعضی از شرکت ها که به فرض یک مجتمع آپارتمانی با تعداد چندین و چند واحد دارند ‌خواهم در بسته شود فقط می‌خواهند در لب به لب شود تا از خروج هوای خنک کولر گازی راهرو جلوگیری کند لازم به ذکر است میتوان آرام بند را به گونه‌ای تنظیم نمود که در قفل و بسته نشود و فقط در را لب به لب کند.

نصب آرام بند بر روی درب های یو پی وی سی

دربهای یو پی وی سی ساختار پلاستیکی دارند و در بسیاری از بخش های آنها تقویت آهنی و گالوانیزه وجود ندارد بنابراین در صورت نصب آرام بند بر روی این درب ها باید با احتیاط زیادی با آنها رفتار شود و این دربهای ورودی را نباید با سرعت زیاد بکشید و یا هل دهید زیرا ممکن است پیچ های آرام بند از داخل پلاستیک جدا شود و بیرون بیاید با توجه به مسائل گفته شده نصب آرام بند بر روی درب یو پی وی سی به دو صورت امکان پذیر است.
نصب با پیچ های خودکار که در این صورت باید با احتیاط زیادی با در برخورد شود.
نصب با استفاده از پیچ و مهره که در سمت خارجی در نیز شما شاهد مهره هستید و اندکی زیبایی درب را از بین میبرد.

تنظیمات فصلی انواع آرام بند

جک آرام بند درب ورودی در معرض گرما و سرمای هوای محیط می باشد مثلاً در فصل سرما روغن داخل آرام بند و همچنین لولاهای درب سفت میشود و ممکن است آرام بند نتواند در را ببندد.
فصل گرما روغن و لولا روان می‌شود و آرام بند با صدای بیشتر در را می بندد.
بنابراین همانگونه که شما در ابتدای فصل بهار و در ابتدای فصل پاییز ساعت های خود را تنظیم مجدد می کنید در ابتدای فصل گرما و سرما نیاز به تنظیم مجدد جک آرام بند دارید.
توجه فرمایید این تنظیم مجدد جزء شرایط گارانتی نمی باشد و بر عهده خریدار است و در صورتیکه نصاب و یا تکنسین و یا کارشناس جهت بررسی و تنظیم به محل شما مراجعه کند هزینه دریافت می‌شود.  پس تلاش کنید در روز نصب آموزش داده شود و یاد بگیرید که چگونه درب آرام بند را تنظیمات فصل انجام دهید.

 انواع آرام بند

علت خرابی جک آرام بند درب ورودی

خرابی جک آرام بند می تواند علت های متعددی داشته باشد ولی دو تا از اصلی ترین دلیل های آن ها را به شما خواهیم گفت:

  1.   باز و بسته نمودن درب با فشار زیاد
  2.  تغییر وضعیت پیچ های تنظیم با نیروی زیاد

وقتی درب را باز می کنید باید آن را رها کنید و اجازه دهید آرامبند خودش در را ببندد ولی بعضی دوستان برای اینکه عجله دارند بعد از خروج درب ورودی را می‌کشند تا بسته شود و در این صورت در درازمدت آرام بند خراب میشود.
بعضی دیگر از دوستان که موتورسیکلت دارند و از درب ورودی موتور خود را وارد می‌کنند با لاستیک  چرخ جلوی موتور ضربه‌هایی به درد می زنند تا در باز شود و موتور خود را وارد کنند در این صورت آرام بند آسیب می بیند حتماً توصیه می کنیم در صورتی که موتور سیکلت دارید در را ابتدا با دست باز کنید و سپس موتور خود را وارد نمایید.
یکی دیگر از علت های خرابی جک آرام بند که بسیار شایع می باشد دستکاری آرام بند و تنظیم آن می باشد. حتماً برای تنظیم های فصلی آرام بند آموزش ببینید.
برای تنظیم فصلی آرام بند پیچ های تنظیم به مقدار بسیار جزئی در حد یک چهارم دور چرخنده می شوند یعنی حداکثر ۹۰ درجه این پیچ ها را باید بچرخد بعضی از دوستان آموزش ندیده اند با استفاده از پیچ گوشتی و یا فازمتر پیچ تنظیم را تا انتها می کردند و وقتی سفت شد آن را با نیروی بسیار زیاد می چرخاند تا پوسته داخلی آرام بند آسیب می بیند و روغن آن بیرون میریزد.
یا بعضی دیگر از دوستان پیچ تنظیم را تا انتها باز می‌کند این پیچ تنظیم در اثر باز نمودن بیش از حد جای خودش بیرون می‌رفتند و روغن آرام بند خالی می شود و جک آرام بند خراب و دور انداختنی خواهد شد.
علیرغم همه این که آرام بند محصول بسیار ساده به نظر می رسد استفاده از آن باید با حساسیت و احساس مسئولیت بالایی همراه باشد و پیچاندن ناصحیح پیچ‌های آن و یا ضربه های ناگهانی به در به شدت بر عملکرد آن تاثیر می‌گذارد و احتمال خرابی جک آرام بند را بسیار بالا میبرد.

سخن پایانی
امیدواریم مجموعه توضیحاتی که به شما ارائه شد مفید فایده قرار گرفته باشد. از مجموعه‌هایی که به صورت بسیار حرفه‌ای در زمینه فروش و نصب جک آرام بند در شهر تهران و کرج و سایر شهرهای استان‌های تهران و البرز فعالیت مینماید مجموعه دیده بان می باشد.  به شما توصیه می شود اگر قصد خرید آرامند دارید به سایت آنها سر بزنید آدرس سایت و شماره تماس به شرح زیر می باشد:

02191024104

dideban-cctv.com