به تک نیاز خوش آمدید

بهترین سایت فروش فالوور تیک تاک

فالوور تیک تاک ، مانند فالوور اینستاگرام نیست که اگر آن را خریداری کنید ، موجب مسدودی پیج شما شود یا مشکلات دیگری به وجود آورد. Tiktok به دلیل جدید و تازه بودن در بازار های شبکه های اجتماعی ، هر نوع سخت گیری را کاهش داده است .

با جستجو در فروشگاه های فالوور ، به سایت https://shirazsocial.com/tiktok-follower/ برخوردیم که از هر نظر مورد تایید است.

  1. نماد اعتماد الکترونیک از سازمان صعنت  ، معدن و تجارت

اینماد که یک سازمان دولتی است ، کار استعلام هویت مدیران سایت ها را بر عهده دارد و شکایات درباره مشکلات کاربران را رسیدگی می کند. سایتی که این نماد را کسب کرده است ، کاملا مدیریت آن توسط این سازمان تایید هویت شده است و این به آن معنیست که سایت تقلبی و جعلی نبوده و با خیال راحت میتوان از آن خرید کرد.

بهترین سایت فروش فالوور تیک تاک

  1. صداقت در کیفیت

بسیاری از سایت ها ، کیفیت محصولات خود را واقعی ذکر می کنند ، در صورتی که اکثر فالوور ها غیر واقعی هستند . شیراز سوشال در قسمت توضیحات هر سرویس ، مشکلات و مزایای هر سرویس (مانند واقعی یا فیک بودن و...) را صادقانه ذکر کرده است

  1. انصاف در قیمت

هیچ فروشگاهی را نمی توانید بیابید که 1000 فالوور تیک تاک را به قیمت 15 هزار تومان به فروش برساند . ارزانی عجیب این سایت ، باعث شده است که خیلی زود قیمت های دیگر محصولات این فروشگاه بر سر زبان ها افتاده.

بهترین سایت فروش فالوور تیک تاک

 

  1. پشتیبانی سریع

از نظر پشتیبانی ، این فروشگاه خوب و بد دارد ! پشتیبانی از طریق تیکت از نظر سرعت پاسخگویی در بدترین حالت ممکن است ، اما پشتیبانی از طریق واتساپ بسیار سریع است. همچنین پشتیبانی از طریق تلگرام سرعت متوسطی دارد ، پشتیبانی تلگرام گاهی سریع و گاهی کند است.

 

  1. جبران ریزش

برخی از سرویس های فالوور tiktok شیراز سوشال ، دارای جبران ریزش دارد ! یعنی اگر فالوور خریداری کردید و فردای آن روز ریزش یا همه فالوور ها از پیج لفت دادند ، مجددا به صورت رایگان برای شما فالوور ارسال میشود.

 

 

نکته نهایی : تحت هیچ شرایطی از سایت هایی که نماد اعتماد ندارند یا شفافیت کاملی برای محصول خود ندارند ، خرید نکنید.

قبل از خرید سعی کنید در واتساپ یا تیکت و هر طریق با پشتیبانی ارتباط برقرار کنید ، اگر پاسخی دریافت نکردید ، ریسک خرید را نپذیرید ، زیرا ممکن است بعد از خرید هیچ نوع پاسخگویی وجود نداشته باشد.

تحت هیچ شرایطی ، نام کاربری و رمز عبور خود را در نرم افزار های فالوور رایگان تیک تاک وارد نکنید.