به تک نیاز خوش آمدید

باکیفیت‌ترین و ارزان‌ترین ویلچرها را از ما بخواهید

صندلی چرخدار یا همان ویلچر برای افرادی که توانایی حرکتی ندارند، یک وسیله کاربردی و بسیار مناسب است. این وسیله می‌تواند در شرایط روحی و جسمی افراد ناتوان یا کم‌توان جسمی، بهبود قابل‌توجهی ایجاد کند. درصورتی‌که صندلی چرخدار موردنیاز بر اساس استانداردهای لازم و با استفاده از بهترین قطعات، طراحی و ساخته شده باشد، در زندگی فرد تأثیر بسزایی خواهد داشت. صندلی‌های چرخدار استاندارد می‌توانند سطح تحرک فرد را افزایش داده، موجب کاهش آسیب به اندام‌ها شده و در بهبود زندگی فردی و رضایت شخصی فرد تغییرات بسیار زیادی ایجاد کنند.

بیماران و افرادی که به دلیل سالمندی، ضعف شدید جسمانی و بیماری‌های نخاعی قادر به حرکت نیستند، می‌توانند با استفاده از ویلچر، بسیاری از امور روزمره خود را به‌راحتی و بدون کمک دیگران انجام دهند. دقت داشته باشید که هر کدام از این افراد به صندلی چرخداری نیاز دارند که متناسب با نیاز آن‌ها بوده و بهترین کارایی ممکن را داشته باشد؛ بنابراین لازم است در میان انواع ویلچرها، مناسب‌ترین آن‌ها برای هر فرد انتخاب شود.

اما بسیاری از افراد تصور می‌کنند که صندلی‌های چرخدار انواع متفاوتی ندارند و افراد ناتوان یا کم‌توان، جهت انتخاب تنها یک گزینه دارند. اگر شما هم از این دست افراد هستید، این تصور خود را کنار بگذارید. در این جا قصد داریم فروشگاهی را معرفی کنیم که ضمن ارائه انواع صندلی‌های چرخدار، محصولاتی با بهترین قطعات و طراحی‌های ممکن را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

نکاتی که باید پیش از خرید ویلچر بدانید

دقت داشته باشید که در هنگام خرید، محصولی را انتخاب کنید که با نیاز فرد معلول کاملاً متناسب باشد. حواستان باشد در ازای هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید، صندلی چرخداری را انتخاب کنید که کارایی لازم را داشته باشد.

مدت زمانی که نیاز است از صندلی چرخدار استفاده کنید را در نظر بگیرید. آیا برای مدتی محدودی به آن نیاز دارید یا می‌خواهید برای مدت طولانی از آن استفاده کنید؟ اگر می‌خواهید تنها برای مدت زمان کوتاهی از آن استفاده کنید، بهتر است مدل‌های ساده یا همان ویلچر دستی را انتخاب کنید.

یکی دیگر از فاکتورهای مهم در تعیین نوع صندلی چرخدار، دامنه حرکت و قوای جسمانی فرد آسیب دیده و سطح آسیب یا ضایعه فرد است. به‌عنوان مثال، هر چه سطح آسیب فرد بحرانی‌تر باشد، توانایی وی در به حرکت درآوردن چرخ‌ها کم‌تر است؛ بنابراین بهتر است در چنین شرایطی از ویلچر برقی استفاده شود.

وزن فرد، بر روی قدرت مانور چرخ‌ها و وزن صندلی‌ چرخدار تأثیر مستقیمی دارد. اگر فرد دارای جثه کوچکی باشد، استفاده از صندلی‌های چرخداری که وزن زیادی دارند، به‌هیچ‌عنوان مناسب نخواهد بود.

دقت داشته باشید که نوع چرخ‌ها نیز در کیفیت محصول تأثیر بسیار زیادی دارند. بهتر است جنس چرخ‌های محصول به‌گونه‌ای باشد که در نهایت بتوانید از یک ویلچر سبک استفاده کنید.

جنس کف صندلی نیز از دیگر فاکتورهای مهم در انتخاب صندلی چرخدار است. لازم است جنس کف صندلی به‌گونه‌ای باشد که امکان استفاده طولانی از آن‌ها وجود داشته باشد و موجب ایجاد خستگی و ناراحتی در فرد نشود.

مهم‌ترین کارایی‌های یک ویلچر

مهم‌ترین کارایی‌های یک ویلچر

هدف از انتخاب صندلی چرخدار برای هر فردی متفاوت است؛ اما به‌طور کلی می‌توان هدف از انتخاب این محصول را در چند مورد خلاصه کرد. اگر نوع صندلی چرخدار به‌درستی انتخاب شود، فرد ناتوان یا کم‌توان پس از مدتی استفاده، متوجه تأثیرات شگفت‌انگیز آن خواهد شد. این بهبودی‌ها عبارتند از:

افزایش تحرک فرد به‌صورت مستقل

افزایش عملکرد فرد با استفاده از صندلی چرخدار

به حداقل رساندن یا پیشگیری از آسیب‌های مختلف در اندام‌ها همچون خم شدن مفاصل، زخم بستر، بد شکلی‌های مفاصل و بد فرمی اندام‌ها

بهبود یافتن تصور فرد از اندام‌ها و بدن خودش

به حداقل رساندن مشکلات و هزینه‌های مربوط به نگهداری صندلی چرخدار موردنظر

انواع ویلچرهای برقی، مکانیکی و غیره در فروشگاه اینترنتی آساچیر

در فروشگاه اینترنتی آساچیر، می‌توانید به‌راحتی بر اساس نیاز خود، ویلچر برقی، مکانیکی یا ... را انتخاب کنید.

صندلی‌های چرخدار مکانیکی در آساچیر با حداقل امکانات ممکن، می‌توانند کارایی قابل‌توجهی را برای افراد داشته باشند. انواع صندلی‌های چرخدار دستی در این فروشگاه موجود است که می‌توان به مدل‌های ساده، اسپرت، ارتوپدی، سی پی، حمامی، اطفال، برانکاردی و ام آر آی اشاره کرد.

صندلی‌های چرخدار برقی نیز انواع مختلفی دارند که از پرکاربردترین آن‌ها، می‌توان به ویلچرهای تاشو اشاره کرد. نوع برقی صندلی‌های تاشو در آساچیر با استفاده از بهترین قطعات ساخته شده است. کیفیت و طراحی این ویلچرها به‌گونه‌ای است که می‌توان آن‌ها را با نمونه‌های خارجی مقایسه کرد.

علاوه بر گزینه‌های متفاوتی که جهت انتخاب صندلی‌های چرخدار در مجموعه آساچیر وجود دارد، می‌توان به خدمات و امکانات دیگری اشاره کرد که در اختیار مشتریان قرار می‌دهند. شما در آساچیر، نگرانی از بابت خرابی محصول خود نخواهید داشت؛ زیرا تمام محصولات در این مجموعه، دارای گارانتی و خدمات پس از فروش هستند.

مورد دیگری که این فروشگاه را از دیگر فروشگاه‌های عرضه‌کننده ویلچر متمایز می‌کند، قیمت مناسب محصولات باکیفیت است. طراحان و سازندگان در آساچیر، در تلاش‌اند بر اساس نمونه‌های خارجی و با استفاده از بهترین قطعات موجود، محصولی با کارایی و کیفیت بالا را به مشتریان عرضه کنند.

کلام آخر

همان‌طور که در بالا اشاره کردیم، ویلچرها انواع مختلفی دارند. همچنین دانستید که انتخاب نوع صندلی چرخدار، بستگی به نیاز هر فرد دارد و باید بر اساس پارامترهایی همچون وزن، سن، مدت زمان استفاده و نوع معلولیت حرکتی که پیش از این توضیح دادیم، محصولی مناسبی را انتخاب کرده و در نهایت خریداری کنید. به‌عنوان مثال، اگر مدت زمان طولانی به این وسیله نیاز دارید، بهتر است از نوع برقی آن استفاده کنید.

بهترین راه برای تهیه تجهیزات پزشکی، مراجعه به فروشگاه‌های معتبر و شناخته شده است. فروشگاه اینترنتی آساچیر، عرضه‌کننده انواع صندلی‌های چرخدار مکانیکی و برقی است. این مجموعه به‌منظور جلب رضایت مشتریان، فعالیت خود را آغاز نموده و تلاش می‌کند بهترین‌ها را در اختیار مشتریان خود قرار دهد. شما در هر کجای ایران که باشید تفاوتی ندارد، می‌توانید تنها با یک جستجوی ساده در فروشگاه آساچیر، محصول موردنظر خود را انتخاب کرده و در نهایت ویلچر ارزان و باکیفیتی را خریداری کنید.