به تک نیاز خوش آمدید

قیمت خرید ups فاران و استابیلایزر

روزگاری نه چندان دور تامین مستمر و بدون قطعی جریان برق رویایی بود که صاحبان صنایع بزرگ در پی آن بودند چرا که قطعی های ناگهانی و البته نوسانات شدید برق آسیب های جبران ناپذیری به تجهیزات صنعتی و سرمایه های گرانقیمت کارخانجات وارد می کرد. امروزه اما به لطف پیشرفت فناوری با تولید تجهیزاتی مانند
 یو پی اس امکان تامین انرژی مورد نیاز تجهیزات الکترونیک خانگی و صنعتی به شکل بی وقفه و مستمر به سهولت مهیاست .ضمن اینکه با خرید استابیلایزر به راحتی می توان از ایجاد نوسانات برق و ورود آسیب های شدید به تجهیزات و وسایل برقی جلوگیری نمود . به لطف پیشرفت فناوری یو پی اس برای مصارف خانگی نیز قابل استفاده بوده و با تهیه ی یک دستگاه یو پی اس می توان ضمن تامین مستمر برق مصرفی وسایل پرکاربرد با تامین جریان ثابت  از ایجاد هرگونه نویز و اختلال در عملکرد وسایل الکترونیک حساس جلوگیری کرد.

قیمت خرید ups فاران و استابیلایزر

 نگاهی به عملکرد و فواید یو پی اس

یو پی اس به بیان ساده یک منبع تغذیه است که  بین برق شهری و وسیله ی برقی قرار گرفته و به محض قطعی برق بی درنگ وارد مدار شده و  با استفاده از توان موجود در باتری هایی که درونش تعبیه شده در زمان فقدان برق انرژی مورد نیاز وسایل الکترونیکی را بدون هیچ گونه وقفه ای تامین نموده و با تامین انرژی تثبیت شده از هرگونه اختلال و آسیب جلوگیری می کند.

مهمترین کاربرد یو پی اس چیست

موارد بیشماری وجود دارد که قطع ناگهانی و زمانبر برق می تواند منجر به آسیب های جبران ناپذیر شود . از قطع اجرای بسیاری نرم افزارهای آنلاین مرتبط با نقاط حساس و راهبردی گرفته تا قطع برق تجهیزات بیمارستانی که گاه می تواند به قیمت جان یک انسان تمام شود. بنابراین مهمترین کاربرد یو پی اس را می توان حفاظت از تجهیزات حساس و بسیار مهم الکترونیکی دانست که نهایتا منجر به پیشگیری از آسیب های جدی ناشی از قطعی ناگهانی برق شده و از ایجاد وقفه در کارکرد صنایع حساس و بروز ضررهای سنگین جبران ناپذیر  نیز جلوگیری نماید.

قیمت خرید ups فاران و استابیلایزر

انواع یو پی اس

پشتیبان های انرژی یا منبع تامین بی وقفه انرژی و یا یو پی اس ، در یک کلام این قطعه وظیفه ی محافظت از وسایل برقی و البته تامین بی وقفه ی برق را دارد . یو پی اس ها در انواع مختلف آفلاین ، آنلاین و لاین اینتراکتیو وجود دارند که هر یک به نسبت قدرت و توان متفاوت کاربردهای مختلفی دارند. به عنوان مثال یو پی اس آفلاین در هنگام قطع کلی برق وارد عمل می شود در حالی که یو پی اس آنلاین  بیشتر به عنوان محافظت کننده ی عالی از هرگونه شارژ ناگهانی و نوسان جریان جلوگیری نموده و ضمن تامین انرژی مورد نیاز وسایل به صورت بی وقفه ایمنی بسیار مطلوبی نیز ایجاد می کند.

قیمت خرید ups فاران و استابیلایزر

چه نوع یو پی اسی برای مصارف عمومی و خانگی بهتر است

امروزه غالبا یوپی اس های آنلاین پرکاربردترین انواع یو پی اس هستند که توانی بین 500 تا 2000 آمپر داشته و محافظی ایمن و مطلوب برای وسایل برقی محسوب می شوند چرا که علاوه بر تامین بی وقفه ی برق مصرفی نویزهای احتمالی را نیز حذف خواهد نمود

در انتخاب یو پی اس به چه نکاتی باید توجه کرد ؟

در هنگام انتخاب توجه به قدرت اینورتر و ظرفیت باتری بکار رفته در یو پی اس ضروری است . چرا که قدرت بیشتر اینورتر به معنی قوی تر بودن است و ظرفیت بالای باتری نیز به معنای برق دهی طولانی تر و بیشتر در هنگام قطعی برق شهر است. در کنار این موارد امکانات جانبی  هم اهمیت فوق العاده ای دارد. البته به طور معمول یوپی اس ها دارای  هشدار دهنده ی بروز خطا و هشدار دهنده ی اضافه بار و نرم افزار کنترل رایانه و کنترل ذخیره سازی اطلاعات و خاموش کردن یارانه هستند.ولی  بهره گیری از پردازنده ی قوی ،شارژرمناسب ، امکان تحمل بار بیشتر و البته امکان دریافت خدمات پس از فروش از نکاتی است که هنگام خرید این قطعه  باید به آن توجه کنید چرا که هریک از این موارد مستقیما بر عملکرد ، دوام و طول عمر یو پی اس و در نهایت وسایل برقی مدنظر شما تاثیرگذار خواهد بود.    

قیمت ups

یو پی اس ها بر مبنای قدرت و توان ذخیره سازی و نوع عملکرد پیش بینی شده و امکاناتی که دارند  قیمت های متفاوتی دارند. اما به طور کلی قیمت ups  بر مبنای نوع و قدرت عملکرد بین 500 هزار تومان تا بالای 30 میلیون تومان نوسان دارد.

قیمت خرید ups فاران و استابیلایزر

کلام آخر

بر اساس آنچه گفته شد ups  قطعه ای ارزشمند و کاربردی به ویژه برای سیستم های پردازشی و رایانه ها به شمار می رود که کیفیت و اصالت آن تاثیر زیادی بر عملکرد و دوام قطعات مهم و حیاتی سیستم های دیجیتال و وسایل برقی دارد. بنابراین چنانچه قصد خرید یو پی اس دارید همواره از نشان های معتبر خرید کنید و در میان نشان های معتبر موجود، ups فاران یکی از بهترین هاست . چرا که به محض قطع جریان برق در عرض یک یا دو میلی ثانیه  به ups  فاران وارد عمل شده و به این ترتیب شما در هنگام کار با رایانه به هیچ عنوان قطعی برق را احساس نخواهید کرد و مهمتر اینکه از ورود آسیب به قطعات حیاتی سیستم شما نیز پیشگیری می شود .

شرکت فاران با بیش از 30 سال سابقه درخشان در زمینه ی ارائه یوپی اس و استابیلایزر کارنامه ی درخشانی در ارائه تجهیزات محافظت کننده و تنظیم و تثبیت کننده ی جریان دارد. پس اگر شما هم از آن دسته مصرف کنندگان دقیقی هستید که به دنبال دستگاهی برای حفظ جریان ولتاژ مشخص و دقیق و البته تضمین طول عمر و کیفیت دستگاههای مختلف الکترونیکی هستید پیشنهاد میشود در هنگام  خرید استابیلایزر و یو پی اس های حتما محصولات نشان خوشنام و معتبر فاران را مدنظر قرار دهید. محصولات فاران با بهره مندی از به روز ترین تکنولوژی های دنیا نهایت کیفیت و دوام را به شما پیشکش می نماید. با خرید استابیلایزر و ups  فاران از کاهش فشار و آسیب های احتمالی وارد شده به وسایل برقی و به ویژه سیستم های پردازشی اطمینان خاطر حاصل کنید.