به تک نیاز خوش آمدید

قیمت فروش یو پی اس فاران و خرید استابلایزر

یو پی اس مخفف کلمه ی انگلیسی  Uninterruptible Power Supply به معنای منبع تغذیه ی بدون وقفه می باشد. این وسیله سه وظیفه ی اصلی به عهده دارد. اول این که هنگام قطع برق نیروگاهی به تامین نیروی برق لازم محیط می پردازد. دوم از اختلالات و نوسانات برق جلوگیری می کند. سوم سطح ولتاژ و فرکانس برق را ثابت نگه می دارد. بدیهی است که با انجام این وظایف، هم در صورت قطع برق، قادر به ادامه ی فعالیت های خود هستید و هم هنگام استفاده از نیروی برق شهری در صورت بروز مشکلات و نوسانات شدید از دستگاه های برقی خود محافظت می کنید. هم اکنون نیز که کشور با کمبود برق مواجه شده است استفاده از یو پی اس اهمیت خود را نشان می دهد.

اجزای داخلی یو پی اس اینورتر و باتری و شارژر باتری می باشد. همان طور که گفته شد هدف استفاده از این وسیله تامین انرژی برق هنگام قطع برق شهری می باشد. بدین ترتیب با استفاده از یک اینورتر، هنگام قطع برق، انرژی برق ذخیره شده در باتری به جریان متناوب تبدیل می شود. باتری و شارژر نیز وظیفه ی اصلی ذخیره ی انرژی برق را به عهده دارند.

یکی از دسته بندی های یو پی اس، دسته بندی بر اساس نوع عملکرد داخلی است.

آماده به کار یا آفلاین: این نوع یو پی اس تنها به عنوان منبع جایگزین برق استفاده می شوند لذا به آن ها کشیک انفعالی نیز می گویند. آن ها در زمانی که برق متصل است، باتری خود را شارژ کرده و در زمان قطع آن، ولتاژ متناوب تولید می کنند.

برخط یا آنلاین: این مدل به نوعی پیشرفته تر از نوع آفلاین است. زیرا علاوه بر تامین برق هنگام قطعی، در صورت بروز نوسانات نیز انرژی مورد نیاز را تامین می کند.

در تعامل با خط یا لاین اینتراکتیو: این یو پی اس از کیفیت و حساسیت بسیار بالایی برخوردار هستند اما از بازدهی کمی برخوردارند. زیرا به ازای برق زیادی که مصرف می کنند، حرارت داخلی زیادی نیز تولید می کنند. با همه ی این اوصاف، کاربری آن ها مخصوص دستگاه های حساس آزمایشگاهی و حتی نظامی می باشد.

یو پی اس ها را از نظر تبدیل ولتاژ نیز به دو دسته تقسیم می کنند. یکی مدل مستقل از ولتاژ و فرکانس (VFI) و دیگری مدل مستقل از ولتاژ (VI).

مدل VIF با تبدیل ولتاژ متناوب برق شهری به ولتاژ مستقیم باتری خود را شارژ کرده و در زمان قطعی برق با تبدیل برق ولتاژ مستقیم به ولتاژ متناوب برق مورد نیاز را تامین می کند. ولتاژ ورودی این دستگاه از ولتاژ خروجی آن مستقل است و می تواند فرکانس خروجی متفاوتی نسبت به فرکانس ورودی داشته باشد، به همین دلیل به نام مستقل از ولتاژ و فرکانس معروف است.

 

مدل VI دارای ولتاژ خروجی کنترل شده می باشد اما فرکانس آن باید کاملا با فرکانس ورودی منطبق باشد. به همین دلیل مستقل از ولتاژ نامیده می شود.

قیمت یو پی اس با توجه به مارک تولید کننده، میزان برق تولیدی و هم چنین نوع آن که در بالا به آن اشاره شد تعیین می گردد. که مشتریان گرامی با توجه به نیاز خود و مبلغ پیشنهادی، نسبت به خرید محصول اقدام می کنند.

 

فروش یو پی اس فاران

شرکت صنایع الکترونیک فاران به تولید و توزیع انواع یو پی اس و باتری و تجهیزات دیگری مانند استابلایزر و اینورتر می پردازد. این شرکت به منظور افزایش سطح دانش فنی و تکنولوژی داخلی و افزایش کیفیت محصولات تولیدی، با چندین کمپانی مطرح در سطح جهانی، قراردادهای تولید مشترک امضا کرده است.

یو پی اس های شرکت فاران کاربردهای گسترده ای در بیمارستان ها، بانک ها، مراکز دیتا سنتر، حمل و نقل شهرداری، ادارات و منازل و صنایع حساسی چون پتروشیمی دارند. این محصول به دلیل کیفیت و گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

شرکت فاران خدمات گارانتی طلایی برای محصولات خود در نظر گرفته است. از جمله ی این شرایط به 18 ماه ضمانت محصولات، تا 5 سال خدمات پس از فروش می توان اشاره کرد. این شرکت علاوه بر پشتوانه ی تکنیکی و تامین قطعات یدکی به برگزاری دوره های آموزشی و ارائه ی فرم نظر خواهی از مشتریان پرداخته است. بدین ترتیب همواره عملکرد نیروهای خود را زیر نظر داشته و کیفیت پشتیبانی محصولات را بررسی می نماید.

از دیگر خدمات این شرکت تولید و تامین انواع یو پی اس سینوسی آنلاین و لاین اینتراکتیو با توان های بین 500 ولت آمپر تا 800 کیلو ولت آمپر، تحت به روزترین تکنولوژی دنیا می باشد. این شرکت تنها نماینده ی انحصاری فروش و خدمات پس از فروش یو پی اس های AEG آلمان در ایران می باشد. علاوه بر این نمایندگی رسمی فروش و خدمات پس از فروش یو پی اس های شرکت Siel ایتالیا در ایران را نیز دارا می باشد. 

خرید استابلایزر

استابلایزر در واقع یک دستگاه الکترونیکی است که وظیفه دارد تا جریان بی نوسان برق را به وسایل برقی منتقل کند. به صورت عمومی تمام وسایل برقی به دریافت سطح ثابتی از جریان و ولتاژ برق نیاز دارند و تنها قادر خواهند بود با تا میزان مشخصی از نوسانات را تحمل کنند. به همین دلیل برای وسایل برقی حساس، ما  به وسیله ای نیاز داریم تا تمام نوسانات برقی را در پشت سر خود نگه دارد و یک جریان ثابت را در اختیار وسیله ی مورد نظر قرار دهد. لذا اهمیت استفاده از استابلایزر در سر راه وسایل حساسی چون دستگاه های پزشکی قابل تصور است.

ترانس های خانگی کوچک نمونه ای از این محصول هستند اما باید بدانید که برای کارهای بزرگتر از استابلایزرهایی استفاده می شود که دارای حجم بسیار بزرگی هستند. استابلایزر ها بنا به نیاز شما توانایی ثابت نگه داشتن ولتاژ روی 220 تا 230 را در برق شهری و 380 تا 400 ولت را در برق های صنعتی و سه فاز دارد. لازم به ذکر است که دقیقا ولتاژ را روی عدد مشخص شده مثلا 220 ولت نگه می دارد.

همان طور که در بالا اشاره کردیم شرکت فاران به تولید و فروش انواع استابلایزر نیز اقدام کرده است. محصولات این شرکت دارای کیفیت و تنوع بالایی بوده و از گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار مناسبی دارد.

بدین ترتیب شما با خیالی آسوده می توانید برای خرید انواع یو پی اس و استابلایزر از شرکت فاران اقدام نمایید.