به تک نیاز خوش آمدید

چربی گیر فایبرگلاس رستوران شرکت زلال آب سپاهان

چربی گیر فایبرگلاس

این دستگاه جهت گرفتن چربی و آشغال فاضلاب رستوران کترینگ فست فود می باشد که می توان از چربی گیر فایبرگلاس zolalabco در مسیر لوله خروجی فاضلاب قرار گرفته است.

  • چربی گیر فایبرگلاس دارای سبد آشغالگیر لوله ورود و لوله خروجی ،لوله ونت یا هواکش است.
  • جنس بدنه از فایبر گلاس است که بسیار مقاوم می باشد و لایه داخلی آن به صورتی است که چربی به آن نمی چسبد.
  • دارای دو مدل دفنی و زیرسینکی می‌باشد.
  • درب آن دارای لاستیک هوابند می باشد و بدون هیچگونه نگرانی از بابت بو می توان در قسمت آماده سازی غذا نصب شود.
  • مدل زیر سینکی جهت استفاده در زیر سینک می باشد.

چربی گیر های تولیدی شرکت زلال آب سپاهان از جنس فایبرگلاس میباشد، فایبرگلاس مورد استفاده در چربی گیر ها از بهترین و مرغوبترین رزین ها و الیاف های سوزنی و حصیری هستند.

چربی گیر فایبرگلاس

 

طبق تحقیقات انجام شده در انگلیس ، سالانه حدود نیم میلیون تن چربی زائد و نامحلول وارد سیستم فاضلاب شهری می شود. چسبیدن چربی به دیواره های لوله های فاضلاب می تواند منجر به انسداد و گرفتگی لوله ها شود . این نوع از چربی های نامحلول می تواند به تجهیزات تصفیه فاضلاب آسیب می رساند.

شهرداری ها هرساله هزینه های بسیار زیادی را صرف تعویض و تعمیرات لوله های انتقال فاضلاب می کنند.

دستگاه چربی گیر می تواند راه مناسبی برای جلوگیری از ورود چربی و انباشت شدن آنها در مجرای ورودی و لوله های انتقال فاضلاب باشد.

چربی گیر فایبرگلاس

عملکرد چربی گیر

در چربی گیر های تولیدی شرکت زلال آب سپاهان چربی‌ها به علت چگالی کمتر نسبت به آب روی سطح آب و در پشت دیواره تعبیه شده چربی گیر به دام می افتند و نظافت و خروج چربی ها از داخل چربی گیر از راه دریچه بازدید انجام می‌پذیرد.

محاسبه حجم چربی گیر

یکی از مهمترین نکته ها در خرید چربی گیر محاسبه سایز دستگاه می باشد که رابطه مستقیم با میزان فاضلاب ( دبی فاضلاب ) دارد.

چربی گیر رستوران

حجم چربی در واقع با تعداد پرس غذا رابطه دارد در چربی گیر های تولیدی شرکت زلال آب سپاهان به علت طراحی و مهندسی برای هر پرس غذا در کترینگ ها ۳ لیتر فاضلاب و برای هر پرس غذا که پذیرایی نیز می‌شود ۵ لیتر در نظر گرفته می شود. برای مثال رستورانی که هر وعده ۱۰۰ پرس غذا پذیرایی می کند چربی گیر مورد نیاز چربی گیر ۵۰۰ لیتری می باشد. ۵۰۰=۵*۱۰۰

 

دستورالعمل نصب و راه اندازی چربی گیر فایبرگلاس

دستگاه چربی گیر فایبرگلاس این شرکت در سایز ها واندازه های مختلف با توجه به نوع سفارش راه اندازی می گردد.

این دستگاه به منظور حذف روغن نامحلول (چربی نامحلول) از پساب خروجی از فاضالب آشپزخانه رستوران ها، غذاخوری ها، فست فودها و کترینگ ها مورد استفاده قرار می گیرد.

دستگاه چربی گیر فایبر گلاس تولیدی این شرکت در حالت معمول دارای یک ورودی و یک خروجی به سایز دلخواه مشتری می باشند. درصورت تاکید کارفرما بر تغییر تعداد ورودی وخروجی وحتی قرار دادن سکوی پمپ تخلیه فاضلاب چربی گیری شده، این امکان وجود دارد که تمامی موارد طبق نقشه دلخواه مشتری تولید و اجرا گردد.

  • آنچه درنصب یک دستگاه چربی گیر فایبرگلاس مهم است دانستن این مطلب است که سطح لوله ورودی به دستگاه بالاتر از لوله خروجی از دستگاه باشد.
  • چاله چربی گیر ضرورتاً می بایست دارای محفظه بسته با ابعادی معادل طول وعرض دستگاه چربی گیر مورد سفارش بعلاوه ۳۰سانتی متر از هر طرف باشد .
  • به منظور حفاظت از دستگاه بایستی چاله چربی گیر در چهارطرف دیوار چینی گردد، بعد از آماده نمودن چاله چربی گیر، نسبت به جانمائی آن اقدام می شود.
  • با توضیحات فوق و دقت در نصب فلنج های ورودی وخروجی و اتصال لوله انتقال ونت هوا به باالترین نقطه ساختمان دستگاه چربی گیر آماده بهره برداری خواهد بود.

نکات مهم :

  •  خروجی چربی مسدود گردد .
  •  در صورتی که به منظور نصب ونت هوا از قبل لوله کشی وجود دارد ونت هوای این دستگاه به این لوله کشی متصل و در غیر این صورت مسدود شود.
  •  سبد آشغالگیر که جهت گرفتن آشغال به کار رفته است ، هر روز باید تخلیه گردد.
  •  تخلیه چربی : هر هفته چربی ها از روی مخزن با یک سبد توری از روی آب جمع آوری و در کیسه زباله ریخته شود.

چربی گیر فایبرگلاس

برای اطلاع از قیمت چربی گیر فایبرگلاس و دریافت مشاوره خرید  با کارشناسان ما تماس بگیرید

تلفن:   ۰۹۱۳۸۶۶۴۳۴۷ – ۰۹۱۳۳۳۷۵۲۰۰