به تک نیاز خوش آمدید

تعمیر لوازم خانگی در تهران

یکی از بهترین ابزارهایی که توانسته کار را برای انسان ها آسان نماید، مایکروویو است که باز طریق آن می توان در کوتاه ترین زمان ممکن غذاها را گرم و طبخ نمود. طرز کار این دستگاه به گونه ای است که امواج مایکروو آگ در لایه های بیرونی عذا نفوذ می کند و فرایند پخت و پز را انجام می دهد.  و گرمای اولیه تا عمق بیشتری نسب به سایر روش های پخت و پز نفوذ می کند همچنین مقدار آب موجود در غذا می تواند مقدار نفوذ را کاهش یا افزایش دهد. همچنین عمق نفوذ گرما به نوع ترکیبات غذا و فرکانس دستگاه بستگی دارد. و هرچقدر که فرکانس کار  دستگاه کمتر باشد، میزان نفوذ امواج به داخل دستگاه بیشتر خواهد بود. از مزایا این دستگاه ها می توان به سرعت بالای پخت، صرفه جویی در هزینه و وقت، با توجه به مدت زمان پخت کمتر مقدار ویتامین های بیشتری در غذا باقی می ماند، نیاز کمتری به ظروف و ... است

تعمیر لوازم خانگی در تهران
همچنین از این دستگاه برای یخ زدایی موادغذایی و سبزیجات مورد استفاده قرار می گیرد. و از دیگر از مزایای مایکروویو آاگ حفظ مواد غذایی می باشد و از این رو موجب می شود که نمک و شکر به مقدار اضافه به غذا اضافه نشود. و در نهایت غذا را با استفاده از رطوبت خود می پذرد. و این کار را در کمترین زمان ممکن و بدون استفاده از آب و یا چربی انجام می دهد. این دستگاه بسیار سازگار و بهینه است.   
معایب: به دلیل کوتاه بودن مدت زمان طبخ، میکروب هایی که احتمالا در غذا وجود دارند به خوبی از بین نمی روند. همچنین مایکروویو نیاز به تمیز کردن مداوم دارد به گونه ای که غذاهایی که برای گرم کردن داخل دستگاه قرار می گیرد روغن و یا ذرات آن به دیواره های دستگاه می چسبد که در این صورت هرچند وقت یک بار آن را با یک دستمال نمدار تمیز نمایند.
همچنین امواج در عمق کمتری در غذا نفوذ می کند و حرارت چندانی را ساطع نمی کند. و برای پخت گوشت مناسب نمی باشد.

- تفاوت ماکروفر و ماکروویو:
ماکروویو مواد غذایی را با تابش امواج با طوا موج کوتاه در زمان کم می پزد ولی ماکروفر این طورنیست و از طریق المنت هایی که در آن طراحی شده است، مواد غذایی را  در مدت زمان بیشتری گرم می نماید. و غذا به صورت کامل پخته می شود. بر اساس تحقیقات صورت گرفته، بزیجاتی مانند کلم و هویج که در ماکرویوو پخته می شوند، این مواد به سبب تخریب دیواره سلولی در ماکروویو مواد مغذی خود را از دست می دهند در حالی که در ماکروفر این چنین نیست و میزان از بین رفتن مواد مغذی کمتر است. ماکروویوها سرعت حرارت دهی بالاییدارند و مدت زمان پخت در آنها بسیار کوتاه است.  ماکروویو ها در مواقع مهمانی و دورهمی ها بسیار کاربردی تر هستند.
براساس تحقیقات صورت گرفته دانشمندی سوئیسی به نام دکتر هانس، استفاده از مواد غذایی پخته شده در ماکروویو ممکن است باعث کاهش هموگلبین خون و افزایش کلسترول بد شوند اما این عوارض ها در ماکروفر کمتر دیده شده است.
ماکروویو آاگ به گونه ای طراحی شده است که حرارت دهی تنها برروی غذا انجام می شود و ظروف غذا را داغ نمی کند. بنابراین  در هنگام طبخ و جا به جایی ظروف، دست نمی سوزد و افراد آسیب نمی بینند.
تفاوت در طبخ غذا در ماکروفر  می تواند سبزیجاتی مانند سیب زمینی را در زمان 4دقیقیه به خوبی می پذرد. البته در نظر داشته باشید که این گزینه برای برشته کردن و یا کبابی کردن سبی زمینی ها مناسب نیست.
این امر در حالی است که دستگاه ماکروویو به آسانی می تواند در عرض چند دقیقه سیب زمینی را به خوبی کبابی را برشته می نماید. 
در هنگام استفاده از این دستگاه ها باید موارد زیر را رعایت نمایید:
نباید ظروف پلاستیکی و چوبی در درون دستگاه قرار دهید.
در هنگام تمیز کردن این دستگاه باید احتیاط کنید و از استفاده وسایلی از مانند سمباده یا اسکاج زبر، پرهیز نمایید.

هرگز نباید دستگاه را خالی روشن بماند.
در صورت بروز مشکل درهنگام نصب و راه اندازی ماکروویو با کارشناسان فنی  تعمیر مایکروویو آاگ از آنها مشاوره دریافت نمایند و آن را کوتاه ترین زمان ممکن آن را رفع نمایند.

جاروبرقی ها ابزار وتجهیزاتی است که از طریق آن می توان گرد وغبار و زباله های کوچک را جمع آوری کرد.
برخی از این دستگاه ها توسط آب شروع به کار می کنند. جاروبرقی ها دارای دوساختار الکتریکی و الکترومکانیکی هستند.
 قسمت های الکترونیکی شامل استاتور که قسمت ساکن، کلکتور و جاروبک ها هستند. و قسمت های مکانیکی نیز شامل سیم جمع کن، مخزن زباله و فیلترها هستند که اجزای مکانیک دستگاه جاروبرقی را تشکیل می دهند.
این دستگاه ها انواع مختلفی دارند که عبارتند از:
جاروبرقی خانگی
جاربرقی هتلی
جاروبرقی تجاری
جاروبرقی نیمه صنعتی
جاروبرقی مکنده صنعتی
و جاروبرقی های مرکزی که قابل استفاده در مکان های بزرگ ادارای، تجاری، مسکونی، کارخانه ها هستند که به صورت ثابت در یک محل قرار دارند و از طریق نقاط مختلف ساختمان، دریچه هایی از طریق لوله کشی به آن متصل می شوند. این مدل از جاروبرقی ها بسشیار کاربردی هستند و همزمان چندین کار را می توانند انجام دهند. دوام آنها نسبت به جاروبرقی های خانگی بسیار بالاتر است. و در صورت روشن ماندن در طولانی مدت، مشکلی برایشان پیش نخواهد آمد و سال ها مورد استفاده قرار می گیرند.
جاروبرقی ها به دودسته کیسه دار و بدون کیسه تقسیم بندی می شوند. که جاروهای کیسه دار در سه مدل پارچه ایف پلیمری و کاغذی هستند که به صورت دائمی و یکبار مصرف برروی دستگاه ها قرار می گیرند. کیسه های دائمی را باید پس از هر بار استفاده، خالی کرد و آن را شست تا در گذر زمان دچار مشکل نشوند. کیسه های یک بار مصرف نیز مانند کیسه های کاغذی هستند که پس از پر شدن مخزن آن، دور انداخته و کیسه ی جید جایگزین آن می شود.
جاروبرقی بدون کیسه یا سطلی، گرد و غبار را به صورت فشرده درون مخزن خود جمع می کنند. این مدل از دستگاه ها معمولا به صورت شفاف هستند، که افراد می توانند به راحتی حجم اشیا و آلودگی های جمع شده را ببینند. عملکرد جاروبرقی ها کیسه ای و....
بدون کیسه، مشابه به یکدیگر است. و تنها تفاوت آنها نحوه جمع آوری گرد وغبار است.
افراد در هنگام مواجه با خرابی جاروبرقی می توانند با تماس با کارشناسان فنی تعمیر جاروبرقی آاگ مشکلات دستگاه خود را رفع نمایند.                      

تحریریه‌ ی ما در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی ( رپورتاژ آگهی ) نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.