به تک نیاز خوش آمدید

ثبت آگهی رایگان کسب و کار شما در سایت کوشان

هر کسب و کاری از دو قسمت مهم تشکیل می شود: صاحبان کسب و کار و مشتری ها. افزایش مشتری همواره برای صاحبان کسب و کار اهمیت زیادی داشته است. ثبت آگهی رایگان کسب و کار شما یکی از راه های افزایش مشتری است. البته این اقدامات زمانی منجر به افزایش مشتری و فروش می شوند که با روش های نوین و البته صحیح صورت بگیرند.

در این مطلب از سایت کوشان قصد داریم شما را با مزایای ثبت آگهی رایگان آشنا کنیم. ثبت آگهی در دنیای مجازی فرآیند پیچیده ای است که با یادگیری اصول آن می توان به نتایج پربازدهی رسید. پس با ما همراه باشید.

ثبت آگهی رایگان کسب و کار شما در سایت کوشان

ثبت آگهی رایگان مناسب چه کسب و کارهایی است؟

اگرچه ثبت آگهی رایگان کسب و کار شما در سایت ها قدمت خیلی زیادی ندارد، اما آگهی و تبلیغ از دیرباز رواج داشته است. اولین آگهی چاپی جهان در سال 1478 میلادی نوشته شد. زمانی که ویلیام کاکستون برای تبلیغ کتاب خود به تبلیغ روی آورد. در اصل باید بگوییم که تبلیغات و آگهی از زمان های خیلی دورتر رواج داشته اند، منتها به صورت شفاهی. مردم وقتی از کالایی خوششان می آمد، آن را به دیگران معرفی می کردند و باعث افزایش مشتری های آن کالا می شدند.

حالا که فهمیدیم ثبت آگهی رایگان کسب و کار شما قدمت زیادی دارد، شاید بپرسید برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟ پاسخ این است: برای  همه ی کسب و کارها! امروزه هر کسی که بخواهد در دنیای پررقابت تجارت و کسب و کار موفق باشد، نیازمند دیده شدن است. شما با ثبت آگهی و تبلیغات موثر و افزایش بازدیدهای سایت می توانید مشتریان بیشتری جلب کنید.

البته هر کسب و کاری استراتژی مخصوص به خود را می طلبد. ثبت آگهی رایگان کسب و کار شما زمانی بازدهی خوبی خواهد داشت که متناسب با استراتژی های از پیش تعیین شده ی کسب و کارتان همسو و متناسب باشد. برای ثبت آگهی رایگان باید از افراد متخصص یاری بطلبید تا به نتیجه ی دلخواه برسید.

چطور یک متن ثبت آگهی رایگان موثر بنویسیم؟

متن آگهی به اندازه ی ثبت آگهی رایگان کسب و کار شما اهمیت دارد. احتمالا خودتان هم آگهی ها و تبلیغات زیادی را دیده اید که تاثیر خاصی بر شما نگذاشته اند. اصل کاربردی این است که آگهی برای مشتری نوشته شود. منظورمان این است که متن آگهی باید نیازهای مشتری را برآورده کند. در موارد بسیاری، کالا مورد نیاز مشتری است و کاربرد زیادی هم دارد، اما چون متن آگهی به خوبی بیان کننده ی نیازهای مخاطب نیست، منجر به فروش بیشتر نخواهد شد. کرگ سیمپسون معتقد است برای نوشتن یک آگهی موثر باید موارد زیر را رعایت کرد:

5 نکته ی کاربردی برای نوشتن متن آگهی

  1. مخاطب را مستقیما مورد خطاب قرار دهید: همه ی ما دوست داریم وقتی کسی با ما صحبت می کند به ما نگاه و توجه کند. در مورد نوشتن آگهی هم می توان با به کار بردن زمان و ضمیر دوم شخص، به طور مستقیم با مخاطب صحبت کرد. در این صورت، مخاطب احساس می کند که محصول مورد نظر به طور شخصی برای او نوشته شده و این باعث جلب توجه بیشتر به آگهی و محصول می شود.
  2. حرف خود را ساده بیان کنید: شما می خواهید متنی بنویسید که منجر به فروش شود، نه یک داستان ادبی برای گرفتن جایزه ی نوبل! پس بدون اینکه از کلمات سخت و پیچیده استفاده کنید حرف خود را به سادگی بیان کنید. مطمئن باشید سخت گیرترین افراد هم دوست دارند متن را به راحتی متوجه شوند.
  3. اطلاعات مفیدی را در اختیار مخاطب قرار دهید: یک اصل در میان کاسبان قدیمی وجود دارد که می گوید: ((سود ما در سود مشتری است.)) در نوشتن آگهی تبلیغاتی هم این مسئله وجود دارد. مخاطب جذب آگهی که صرفا تبلیغ محصول باشد، نخواهد شد. شما باید با بیان نیازهای مخاطب و سپس راه حل هایی برای رفع مشکلات، اعتماد آن ها را جلب کنید. به این طریق مخاطب را تا انتهای مطلب با خود همراه می کنید. این همراهی می تواند در بسیاری از اوقات منجر به فروش شود.
  4. آگهی منحصر به فرد بنویسید: خسته کننده ترین نوع آگهی، تکراری ترین نوع آن است. شما می توانید با اشاره به فوایدی که صرفا در محصول شما، و نه در محصولات رقبا، وجود دارد، توجه مشتری ها را به خود جلب کنید.

البته به کارگیری موارد ذکر شده میتواند وقت زیادی از شما بگیرد، ضمن اینکه نیازمند تخصص و مهارت بالایی است. شما میتوانید جهت ثبت آگهی رایگان، از خدمات ما استفاده کنید.

آگهی های خود را کجا منتشر کنیم؟

این مرحله از ثبت آگهی رایگان کسب و کار شما، به اندازه ی موارد قبلی حائز اهمیت و مهم است. یک متن آگهی تاثیرگذار، زمانی منجر به فروش می شود که توسط مشتری دیده شود. به همین دلیل خیلی اهمیت دارد که کجا آگهی خود را منتشر کنید. البته در حال حاضر، افراد زیادی آگهی های خود را در سایت های متعدد منتشر می کنند. یک سایت مناسب برای انتشار آگهی باید ویژگی های زیر را داشته باشد:

  • بازدیدکننده های بالا داشته باشد: انتشار آگهی در سایتی که بازدیدکنندگان بالایی دارد، احتمال فروش محصول را به میزان زیادی افزایش می دهد. اگر سایتی که آگهی خود را در آن منتشر کرده اید، بازدیدکننده نداشته باشد، انتظار بازگشت سرمایه ی تبلیغات خود را هم نداشته باشید.
  • مخاطبین هدف را شامل شود: فرض کنید شما قطعات ماشین های سنگین را می فروشید. اگر بخواهید آگهی خود را در یک سایت معتبر آشپزی منتشر کنید قطعا بازخورد بالایی نخواهید داشت. بایستی جامعه ی هدف خود را پیدا کنید و سپس در سایت های مرتبط آگهی را منتشر کنید. سایت های خبری یا سایت دیوار، از جمله سایت هایی هستند که همه ی افراد ممکن است به آن ها سر بزنند.
  • قیمت مناسب: باید همیشه مراقب دخل و خرج خود باشید. سایت های معتبر اصولا هزینه های سنگینی جهت تبلیغات طلب می کنند. هر چه تبلیغ بیشتر در معرض دید باشد، هزینه ی آن هم بیشتر می شود. به همین دلیل پیدا کردن سایتی که خدمات ثبت آگهی را با قیمتی منصفانه ارائه دهند، بسیار مشکل است.

البته نگران نباشید، برای حل مشکل هزینه ی ثبت آگهی، ما اینجا هستیم.

ثبت آگهی رایگان کسب و کار شما در سایت کوشان چگونه است؟

ممکن است خیلی از شما صاحبان کسب و کار، به دلیل هزینه ی گزاف تبلیغات، از خیر سود بیشتر بگذرید. اما ما در سایت کوشان، شرایطی را برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید بدون هزینه ی بسیار بالا، محصولات و خدمات خود را به مشتری ارائه دهید.

پیش از بیان مزایای ثبت آگهی رایگان کسب و کار شما، بهتر است به معرفی مجموعه ی کوشان بپردازیم. این مجموعه که در راستای ثبت و نمایش آگهی و معرفی کالا و خدمات فعالیت دارد، قریب به 4 سال است که خدمات خود را به صورت آنلاین و البته رایگان ارائه می دهد. در ادامه به مزایای ثبت آگهی در سایت کوشان می پردازیم:

مزایای ثبت آگهی در سایت کوشان

همانطور که گفتیم، ثبت آگهی رایگان کسب و کار شما زمانی تاثیر گذاری بالایی دارد که در سایت معتبری منتشر شود. در زیر به برخی ویژگی های سایت کوشان اشاره می کنیم:

  • رتبه ی بالای سایت: با بسته شدن سایت الکسا در اواسط سال 2022، می توان از سایت similarweb به عنوان جایگزین آن استفاده کرد. هر چه رتبه ی سایت مورد نظرتان بالاتر باشد، این سایت از اعتبار بیشتری برخوردار است. سایت کوشان با داشتن رتبه ای بالا در میان سایت های مشابه، می تواند محل خوبی برای ثبت آگهی رایگان شما باشد.
  • اتوریتی زیاد: از عوامل تاثیرگذار در سئوی سایت، اتوریتی است. هر مقدار که اتوریتی یک سایت بیشتر باشد، سئوی آن سایت بهینه تر است. به همین دلیل، بازدیدهای آگهی بیشتر خواهد بود.
  • دامنه ی معتبر: هر چه که عدد دامنه به 100 نزدیکتر باشد، بهتر است. دامنه ی بالا به معنای هماهنگی با سیاست های گوگل است و هماهنگی بیشتر با گوگل به معنی نمایش بیشتر نتایج است.
  • مدت زمان زیاد صرف شده در سایت: علاوه بر نرخ بازدید از سایت ها، مدت زمانی که مخاطب وقت خود را در آن ها صرف می کند هم از اهمیت زیادی برخوردار است. سایت ها برای اینکه بتوانند مخاطب را بیشتر در صفحات خود مشغول نگه دارند، مطالب جذاب تر و کاربردی تر ارائه می دهند. ( به همین دلیل است که رپورتاژهای حاوی اطلاعات مفید، بازدهی خیلی بیشتری دارند) مقالات کاربردی ارائه شده در سایت کوشان منجر به افزایش ترافیک سایت و جذب بیشتر مشتری می شود.
  • بک لینک های دریافتی بالا از سایت های دیگر: هر چه تعداد لینک های دریافت شده از طرف سایر سایت ها بیشتر باشد، به اعتبار سایت افزوده می شود.

چه آگهی هایی را می توانم در سایت کوشان منتشر کنم؟

برای اینکه به ثبت آگهی رایگان کسب و کار شما کمک کنیم، در زمینه های متعددی امکان نمایش آگهی را ایجاد کرده ایم. با این امکان شما می توانید محصولات و خدمات خود را در سایت منتشر کنید. بعد از انتشار متن آگهی، مشتریانی که به خدمات شما احتیاج داشته باشند، به شما پیام خواهند داد. در ادامه به دسته بندی آگهی ها در سایت کوشان می پردازیم.

ثبت آگهی رایگان در زمینه املاک

املاک همیشه، به خصوص در ایران، بازار سوددهی داشته است. اما هجوم افراد به این زمینه، باعث شده تا برخی از صاحبان املاک برای فروش و یا اجاره ی ملک خود با مشکل مواجه شوند. در سایت کوشان امکان ثبت آگهی املاک در دسته های زیر وجود دارد:

  1. اجاره تجاری: شما می توانید با ثبت آگهی خود، دفتر یا ملک تجاری خود را در معرض دید مشتریان بگذارید.
  2. اجاره مسکونی: به جز بنگاه های املاک می توانید آگهی ملک خود را در سایت منتشر کنید. به این ترتیب مشتریان بالقوه ی بیشتری ملک شما را خواهند دید. در نتیجه، بدون کاهش قیمت اجاره، می توانید ملک خود را اجاره دهید.
  3. فروش تجاری
  4. فروش مسکونی

ثبت آگهی برای کسب و کار و تجهیزات

امکان دارد به هر دلیلی قصد فروش تجهیزات دفتری، صنعتی، فروشگاهی و یا رستورانی خود را داشته باشید. به این ترتیب می توانید با ثبت آگهی رایگان کسب و کار شما و اطلاعات کامل محصول در سایت کوشان، مشتریان زیادی را به سمت محصولات خود جذب کنید. البته باید دقت داشته باشید که جذب مشتری در صورتی رخ می دهد که شما کالای ارزنده ای به او ارائه کنید. در صورتی که کالای شما کیفیت و یا کاربرد زیادی نداشته باشد، موفق به فروش سودآور آن نخواهید شد.

شما همچنین می توانید در این قسمت از سایت، به فروش عمده ی محصولات خود بپردازید. این ویژگی، به خصوص برای کسانی که در زمینه ی تولید محصول فعالیت دارند سودآوری زیادی دارد. به این ترتیب، با کوتاه کردن دست واسطه ها از محصولات تولیدی، می توانید محصولات را به قیمت مقرون به صرفه ای به مشتری بفروشید و البته خود شما هم سود بیشتری کسب کنید.

فروش انواع لوازم الکتریکی با ثبت آگهی در سایت کوشان

موارد الکتریکی که شما می توانید در سایت کوشان ثبت آگهی رایگان کنید، به شرح زیر است:

  • رایانه
  • موبایل و تبلت
  • صوتی و تصویری
  • تلفن رومیزی
  • کنسول، بازی ویدئویی و آنلاین

نکته ی جالب در مورد ثبت آگهی رایگان کسب و کار شما در این نوع لوازم، استفاده ی زیاد مشتریان از سایت ها است. مشتریان در مورد لوازم الکتریکی، گاهی وسایل مورد نیاز خود را از سایر شهرها سفارش می دهند. به این ترتیب، اگر محصول شما ارزندگی لازم را داشته باشد، می توانید مطمئن باشید که از سراسر کشور مشتریانی برای آن وجود خواهد داشت.

ثبت آگهی رایگان خودرو

هر بنگاه معاملاتی خودرویی که وساطت فروش خودروی شما را بر عهده داشته باشد، بخشی از پول فروش را به عنوان کارمزد خود کم می کند. اما شما با ثبت آگهی خودرو در سایت کوشان، از همه ی پول فروش خودرو بهره مند خواهید شد.

فروش موارد متفرقه در سایت کوشان

حتی در صورتی که محصول شما در هیچ کدام از دسته های ذکر شده جایی نداشته باشد، باز هم امکان فروش آن را دارید. به همین منظور، شما می توانید با ثبت آگهی رایگان در قسمت متفرقه، به فروش آن اقدام کنید.

در سایت کوشان آماده ی خدمت رسانی به وسیله ی معرفی محصولات شما هستیم.