به تک نیاز خوش آمدید

بهترین دوره آموزش فارکس کجاست؟

چرا باید همه ما در دوره آموزش فارکس شرکت کنیم؟ معامله کردن در بازار فارکس نیازمند دانش و مهارت بسیاری می باشد و پیدا کردن آموزش رایگان فارکس می تواند در مسیر موفقیت شما نقش بسزایی داشته و با کسب این مهارت  به راحتی از این بازار کسب درآمد دلاری داشته باشید.

آموزش دیدن در بازار فارکس نیازمند یادگیری یکی از سبک های تحلیلی است. ما در آکادمی چرتکه از طریق روش پرایس اکشن البروکس و RTM توانسته ایم به سودسازی مستمر دست پیدا کنیم. شما هم می توانید از طریق آموزش رایگان فارکس، این روش ها را یاد بگیرید و روزانه سود دلاری داشته باشید.

فارکس چیست؟
کدام جفت ارز برای معامله کردن بهتر است؟
با کدام سبک معاملاتی کار کنم؟
با کدام بروکر کار کنم؟

آموزش فارکس

پاسخ به تمامی این سوالات یک راه حل بیشتر ندارد و آن هم استفاده از دوره آموزش فارکس زیر نظر با تجربه ترین و بهترین مدرسین است. اما این دوره چه مزیتی دارد؟ کنار شما هستیم تا بررسی کاملی روی آموزش فارکس داشته باشیم

چالش های معامله گری در بازار فارکس چیست؟

بازار فارکس بازاری جهانی با حجم نقدینگی بسیار بالا می باشد اما برخلاف عموم که تصور می کنند بازارهای جهانی همیشه مثبت و سود ده می باشند باید گفت که این بازار نیز دارای افت و خیز های بسیاری بوده و بسیاری از افراد که بدون دانش و آگاهی وارد

این بازار شده اند ضررهای هنگفتی کرده و تنها منتظر بازگشت سرمایه اولیه خود هستند تا از این بازار خروج کنند.به همین دلیل اشاره کردیم که شرکت در دوره آموزش فارکس ضروری است زیرا این دوره چالش های زیر را برای شما برطرف می کند:

-بهترین جفت ارزها برای معامله کدام است؟
-اطلاعات اولیه لازم برای معامله کردن در بازار فارکس
-معرفی بروکر های مناسب برای معامله کردن
- تحلیل پرایس اکشن البروکس و آر تی ام

شما می توانید مانند افرادی که در این بازار سرمایه های خود را از دست داده اند یا ضررهای هنگفتی کرده اند بدون دانش وارد این بازار شوید، یا اینکه یک راه عاقلانه تر این است که با چالش های موجود در دوره روبرو شوید تا به یک معامله گر حرفه ای تبدیل شوید و به کسب درآمد مستمر از این بازار برسید.

در دوره آموزش حضوری فارکس در اصفهان چه خبر است؟

تا اینجای مقاله سعی کردیم شما را با اهمیت آموزش در بازار فارکس آشنا کرده تا با کسب این مهارت ها بتوانید مانع از وارد شدن ضررهای سنگین به سرمایه خود شوید.

اما در دوره آموزش فارکس قرار است با چه مباحثی آشنا شوید؟

اولین قدم در دوره آموزش فارکس آشنایی با مفاهیم پایه بازار فارکس می باشد
در قدم بعدی آشنایی با واحدهای معاملاتی در فارکس می باشد
آشنایی با تحلیل پرایس اکشن به سبک البروکس نیز در این دوره می باشد
مدیریت سرمایه و ریسک نیز از سرفصل های این دوره است
آشنایی با بروکرهای مطمئن برای معامله گری در بازار فارکس
وبینارها و لایوهای ترید جهت رشد سطح معامله گری دانشجویان

اگر شما دوره حضوری فارکس را در اصفهان انتخاب کردید که یکی از این ویژگی ها را ندارد، بهتر است در انتخاب خود تجدید نظر کرده و سراغ آموزش های با کیفیت تر و بهتری بروید.

ویژگی های بهترین دوره آموزش حضوری فارکس در اصفهان

تا اینجای مقاله سعی کردیم که راه مناسب برای انتخاب یک دوره خوب را برای شما بهینه کنیم.اما در کنار این خصوصیات خوب برای آموزش فارکس ، چه چیزی آموزش فارکس چرتکه را متمایز می کند؟

-استفاده از اساتید با تجربه و با مهارت که خود سابقه کار و فعالیت در بازار فارکس را داشته باشند .
- به چالش کشیدن دانشجویان در طول دوره برای افزایش مهارت های ترید و مدیریت سرمایه
- افزایش اعتماد به نفس دانشجویان برای بالا بردن توان معامله گری با تمرین معاملات در حساب دمو

دقت کنید که در بند بالا ویژگی های دوره فارکس کاربردی را برای شما توضیح دادیم وگرنه ویژگی های معمولی را، اکثر دوره ها می توانند داشته باشند.اگر این ویژگی ها را در دوره آموزش فارکس پیدا نکردید احتمالا دارید وقت و هزینه خود را هدر می دهید.

یکی از دلایل انتخاب یک دوره آموزش فارکس توسط کاربران هزینه و مبلغ شهریه آن دوره است . این باور می تواند به شما آسیب بسیاری بزند و مسیر آموزش و معامله گری شما را دچار اشتباه کند.

دوره هایی که کیفیت بالایی دارند روندی را در طی آموزش می کنند که دانشجویان با سرمایه های حداقلی بتوانند به صورت هم زمان در دوره شرکت کرده و علاوه بر کسب هزینه پرداخت شده به کسب سود مطلوبی نیز برسند.

اگر تصور میکنید که چنین دوره ای در اصفهان تعریف نشده است پیشنهاد می کنیم که به مجموعه آکادمی چرتکه سر بزنید و با کارشناسان این آکادمی صحبتی کوتاه داشته باشید.

آموزش فارکس

یکی از آموزش های حضوری فارکس در اصفهان ،آموزش فارکس چرتکه می باشد که با تدریس حسین همتی با سابقه بیش از 4 سال فعالیت حرفه ای در بازار فارکس می باشد.آموزش فارکس چرتکه بر اساس سبک تحلیلی پرایس اکشن البروکس و آر تی ام می باشد و با یادگیری این سبک تحلیلی و مهارت پیدا کردن در آن می توانید به معامله گری در بازار فارکس به عنوان یک شغل با درآمد دلاری نگاه کنید.

این دوره هم به صورت حضوری در اصفهان و هم به صورت غیر حضوری در قالب پکیج آموزش فارکس چرتکه ارائه میگردد.

لطفا در دوره آموزش فارکس از آکادمی چرتکه شرکت نکنید!

لطفا اگر بدنبال یادگیری مطالب تئوری و تلف شدن زمان تان هستید، در دوره ما شرکت نکنید.
همچنین دوره های ما در هر جلسه، تکالیفی دارد تا خودتان بتوانید روی نمودار هر ارز یا سهم، تحلیلی انجام دهید و از بازار سود بگیرید. بنابر این اگر توانایی انجام تکلیف ندارید، پول و زمان شما تلف خواهد شد و ما نمی توانیم کمکی به شما بکنیم!

بسیار مهم است که برای آموزش حضوری فارکس در اصفهان، بتوانید همگام با مدرس دوره، خودتان را رشد دهید و از اطلاعات استفاده کنید، در نتیجه ما بدنبال افراد مصمم هستیم تا بتوانیم از شما یک معامله گر سود ساز "واقعی" بسازیم!

آکادمی چرتکه- اصفهان خیابان شیخ صدوق شمالی ابتدای شیخ مفید ساختمان آرمان واحد 9  (مراجعه حضوری با هماهنگی قبلی)
مدیر سایت: علی مدنی
کارشناس آموزش: شیما رئوفی
031-36642653